Armello - Wyldsinger Sanan sankarimalli
Karhuklaanin Wyldsingerit kommunikoivat suoraan Wyldille ja heidän kauttaan Wyld laulaa. Niin myös Sanan laulu. Sankarimallit ovat kosmeettisia parannuksia Armello-sankareille! Ole niin ystäviesi kuin vihollistesikin kateuden kohde!