Armello - Wildlands Riverin sankarimalli
Veilin samoojien paras edustaja tietää, että voittaakseen villit on tultava villiksi. Sankarimallit ovat kosmeettisia parannuksia Armello-sankareille! Ole niin ystäviesi kuin vihollistesikin kateuden kohde!