Armello - Seasons-lautamallipaketti
Seasons-lautamallipaketti herättää henkiin kaksi uutta lautamallia, syksyn ja kevään. Nämä rakkaudella tehdyt lautamallit muuttavat klassisen Armello-laudan estetiikan täysin uusilla ympäristöillä, ilmasto- ja säätehosteilla sekä upouusilla ympäristön äänillä ja äänitehosteilla.