Armello - Mustachio Mercurion sankarimalli
Jokainen ovela rotta tarvitsee kunnollisen valehenkilöllisyyden ja luotettavat viikset ovat täydellisen valeasun perusta. Sankarimallit ovat kosmeettisia parannuksia Armello-sankareille! Ole niin ystäviesi kuin vihollistesikin kateuden kohde!