Armello – Lohikäärmeklaani
Liity uusien sankarien joukkoon, kun he lähtevät vaatimaan takaisin Armellon valtaistuinta. Armellon toinen klaanilisäosa Lohikäärmeklaani sisältää neljä sankaria, tehtäväjärjestelmän, nopat, kuusi sinettiä ja amuletin! UUSIA SANKAREITA Volodar, kärmesloitsija Profeetaksi julistautunut sankari. Manipuloi sekä sivistyneitä että petomaisia mieliä. Oxana, vartija Vartijoiden eliittiä – täydellinen ase Wyldiä vastaan. Agniya, kostaja Tämä muinainen soturi on luultavasti Armellon vanhin olento. Kunnioittaa yhä valaansa Kärmekselle. Nazar, mielipuoli Kärmekselle omistautunut illusionisti. Yhtä viekas kuin vainoharhainen. KUVATEHTÄVIÄ Jatka pyhiinvaellusta takaisin Armelloon ja kaiverra uusia tarinoita kiveen. UUSIA NOPPIA Näytä kuuliaisuutesi Lohikäärmeklaanille lohikäärmenopilla. UUSIA SORMUKSIA Tutki monipuolisia strategioita Lohikäärmeklaanin sankarien kuudella sormuksella. UUSI AMULETTI Raunioamuletin avulla kuka tahansa voi syleillä pimeyttä ja nousta Armellon seuraavaksi konnaksi.