Armello - Far Seeker Amberin sankarimalli
Monet puhuvat Far Seekeristä, mutta harvat ovat nähneet hänet kaukana tasankojen takana, Armellon muinaisten rakennelmien uumenissa. Sankarimallit ovat kosmeettisia parannuksia Armello-sankareille! Ole niin ystäviesi kuin vihollistesikin kateuden kohde!