Arkham City -mallit
Voita vihollisesi syntisen kierona Jokerina, ovelana ja viekkaana Catwomanina tai kaikkien suosimana viittaritari Batmanina Batman: Arkham City -mallipaketilla, joka perustuu Rocksteady Studiosin legendaariseen pelisarjaan.