ARK: Survival Evolved Season Pass antaa sinulle pääsyn kolmelle valtavalle laajennuspaketille jatkaaksesi seikkailujasi. Tarjolla on valtava uusi fantastinen maailma tutkittavaksi ja valloitettavaksi, ja siinä on paljon uusia voimakkaita olentoja, esineitä ja aseita. Uuden ARK: n Season Pass -sisältö sisältää: 'Scorched Earth', joka on asetettu palavaan autiomaailmaan; 'Aberration', scifi-huimausta aiheuttava bioluminesoiva luolajärjestelmä; ja "sukupuutto", tuhoutunut tuleva maa, jossa titaanihirviöt taistelevat vallasta! Näissä eeppisissä ympäristöissä jatkat ARK: Survival Evolvedin eeppistä päätaitoa taistellessasi palauttamaan ihmiskunnan ja kaikkien maapallon olentojen tulevaisuus!