ARK: Genesis -ohjelmassa jatka ARK-tarinaa, kun seikkailet eksoottisissa uusissa maailmoissa aivan uuden tehtävään perustuvan pelin avulla. Löydä, hyödynnä ja hallitse uusia olentoja, uusia muokattavia esineitä, aseita ja rakenteita toisin kuin olet koskaan nähnyt! Genesis Part 2: n myötä saaga on nyt valmis ja satoja tunteja uutta tarinapohjaista ARK-peliä odottaa sinua!