ARK Fantastic Tames - Pyromane
Esittelyssä ensimmäinen osa uudesta Fantastic Tames -sarjasta ARK:lle: Survival Ascended: the Pyromane! Yhden tämän uuden luokan olentojen omistajat pääsevät käsiksi ihmeelliseen valikoimaan hyödyllisiä kykyjä! Pyromane voi muuttua dynaamisesti pienestä olkapäälle kiinnitetystä kissanpennusta täysikokoiseksi ratsastettavaksi leijonaksi! Olkapäähän kiinnitettynä kissanpennuksi sitä voidaan käyttää liekinheittimenä. Heitä sitten Pyromanea täysikokoiseksi leijonaksi, jolla voit ratsastaa laavakenttien yli ja käskeä sytyttää vihollisesi. Tämä valtava kissa voi räjähtää räjähdysmäisesti kohteiden läpi jättäen perään palavia tulipolkuja juodessaan tulisten vihollisten liekkejä ja ruokkivat sen pelottavaa lopullista muotoaan! Tämä monipuolinen kissa voi kypsentää raa'an lihan täydellisyyteen ja pitää ryppyjäsi tuoreena matkustaessasi yhdessä. Fantastinen ystäväsi ruokkii jopa takomoita, mikä osoittaa hyödyllisyytensä kaikissa tilanteissa. Olipa kyseessä majesteettinen petoeläin tai uskollinen olkapääte, Pyromane on paahtava lisä voimakkaiden kesyjien armeijaan!