Are You Smarter than a 5th Grader? - Extra Credit
Luuletko olevasi 5. luokkalaista älykkäämpi? Entä jos lähetämmekin sinut takaisin kouluun hankkimaan lisää "Extra Credit"? Kohtaa uusia haasteita tässä ajatukset mullistavassa ja koulutusta uhmaavassa DLC:ssä, joka sisältää yli 3 500 kysymystä täydentämään "Are You Smarter than a 5th Grader" -peliä.