Arcade Paradise - Penguin Push DLC
Mursut tunkeutuvat pingviinien kotiin! Taaperra ja hypi vihollistesi ohi käyttämällä voimalohkoja ja alustoja ja käännä taistelun kulku hyökkääjiä vastaan ja pysäytä heidät. Mutta varo harhailevia lintuja, kylmiä vesiä ja vihaisia mursuja, joita ei ole kukistettu – vihaiset mursut ovat vaarallisia! Penguin Push on nopea ja hurja toimintatasohyppelypeli, joka testaa yhden tai kahden pelaajan oveluutta, refleksejä ja rohkeutta ja sisältää lisäksi maailmanlaajuiset tulostaulukot!