Arcade Paradise - Kung Fury: Street Rage
Lennähdä toiseen ulottuvuuteen, kun KUNG FURY -pelin hauskuus koettelee nauruhermojasi: STREET RAGE – ”HelloThereGames”-kehittäjiltä ja kriitikoiden ylistämän AVICII Invectorin luojilta. Kung Fury: Street Rage on aivan ensimmäinen lisensoitu peli, joka on saatavilla pelinsisäisenä pelikaappina yli 35 muun Arcade Paradiseen kuuluvan pelin ohella ja pelattavissa JO NYT. Päivitetty verkkovälitteisillä tulostaulukoilla, jotta kilpaileminen muita pelihallien haltijoita vastaan onnistuu, sekä tehtävillä ja tavoitteilla, joita voi suorittaa Arcade Paradise economyssa! Tietoa Kung Furysta: Katuraivo On vuosi 1985, ja väkivalta raivoaa Miamin kaduilla. Jälkien siivoamiseen tarvitaan kaikista sitkein kamppailulajeja harrastava poliisi, kolme kivenkovaa toimeenpanijaa eri puolilta avaruutta SEKÄ aikaa! Valitse taistelijasi Valitse neljästä hahmosta, joista jokaisella on omat kykynsä, pelityylinsä ja kestävyytensä, ja ryhdy hankkiutumaan eroon väkivallan uhista saadaksesi mahdollisimman korkeat pisteet! – Kung Fury: Tasapainoinen tappelupukari, jolla on kyky kohdistaa nyrkkeilyiskuja vihollisiin ja keskinkertainen terveysreservi – Hackerman: Lasikanuunayhdistelmä scifi-velhoutta ja korkean APM:n räjäytystoimintaa! – Barbarianna: Kysy oikeat kysymykset ja lataa lisää pelottavaa tulivoimaa miniaseella – mutta varo terveyden vähenemistä! – Triceracop: Häviäminenkö? Ei hänen vahtivuorollaan. Kyseessä on dinosaurus, jolla on ase, PALJON aseita! Ja paljon terveyttä! Taistele vihollisaaltoja vastaan Toteuta tehokasta kahden painikkeen pelihallitoimintaa TUHOISAN luunmurskaustehosteen aikaansaamiseksi, helppo oppia – vaikea hallita aaltojen nopeutuessa ja monimuotoistuessa! Palaa takaisin 80-luvulle Aito retropelihallipeli ja VHS-retroestetiikkaa sekä lakoon lyövä syntikkaääniraita, jonka ovat tuottaneet ruotsalaiset powerhouse electro -sensaatiot Mitch Murder ja Joel Eriksson. Tuo Fury pelihalliisi! Lisää lämpöä KUNG FURYN avulla: STREET RAGE – saatavilla uudenlaisena siistinä Arcade Paradise DLC:hen sisältyvänä pelikaappina lisättynä uusilla pyrkimyksillä, tavoitteilla ja tulostaulukoilla!