Arcade Paradise - CyberDance EuroMix DLC
Jos nimeäsi ei ole listalla, sisään ei ole mitään asiaa. Onneksi se on! CyberDance EuroMix on reiveihin keskittyvää jatkoa Arcade Paradisen hittipelille Cyberdance. Siinä on päivitetty grafiikka ja seuraavan sukupolven tuki laajakuvateknologialle. Valitse kappale ja koordinoi liikkeesi biitin tahtiin. Mitä paremmin napautat tahtia, sitä paremmat pisteet saat! Valmistaudu tanssimaan sukkasi kattoon. Yhdelle tai kahdelle pelaajalle.