ARCADE GAME SERIES: Ms. PAC-MAN
Amerikassa kehitetty ja vuonna 1981 ensimmäistä kertaa julkaistu Ms. PAC-MAN saapuu viimeinkin Xbox Onelle! Liikuta Ms. PAC-MANia ylös, alas, vasemmalle ja oikealle syödäksesi kaikki Pac-Dotit ja väistele haamuja päästäksesi seuraavalle tasolle. Haukkaa voimapiste laittaaksesi haamut vuorostaan juoksemaan henkensä edestä ja kerää isot pisteet! Perussäännöt ovat samat kuin PAC-MANissa, mutta mukana on ylimääräinen madonreikä ja muita ominaisuuksia, joiden ansiosta Ms. PAC-MAN erottuu edukseen. Tämän viimeisimmän version mukana tulee pyyhkäisyviivarenderöinti ja ääniasetukset – juuri mitä Ms. PAC-MAN-fanit tarvitsevat! On helppo nähdä, miksi tavaramerkiksi muodostunutta rusettia käyttävä ihastuttava Ms. PAC-MAN on niin valloittava.