Aquarium Land: Puppy
Tämän DLC:n avulla saat avattua: - Oman koiran, joka seuraa sinua kaikkialle! - aktiivinen bonus, joka lisää kaloista keräämäsi rahan määrää. - salaiset kalat, joita voit ruokkia ansaitaksesi kauneuskuppipisteitä - uusi kala-astian koriste - 100 jalokiveä Pidä hauskaa uuden lemmikkisi kanssa, huolehdi uudesta kalastasi, koristele akvaariota, tuhlaa jalokiviä erilaisiin päivityksiin ja nauti bonuksista!