Aquarium Land: Baby Seal
Tämän DLC:n avulla saat avattua: - Oman sinettisi, joka seuraa sinua kaikkialle! - aktiivinen bonus, joka lisää nopeutta, jolla saat kalaa merestä. - salaiset kalat, joita voit ruokkia ansaitaksesi kauneuskuppi-pisteitä. - uusi kala-astian koriste - 100 jalokiveä Pidä hauskaa uuden lemmikkisi kanssa, huolehdi uudesta kalastasi, koristele akvaariota, tuhlaa jalokiviä erilaisiin päivityksiin ja nauti bonuksista!