AQUA KITTY UDX: Xbox One Ultra Edition
AQUA KITTY UDX ryöpsähtää Xbox Onelle tässä parannellussa Ultra Edition -versiossa, jossa on upouusi eeppinen Dreadnought-pelitila! Äkillisen maitopulan takia koko maailman kissat joutuvat etsimään uusia maidonlähteitä lempijuomansa saannin turvaamiseksi. Sinä ja joukko maitoa metsästäviä kissanpentuja on voittanut vedenpelkonsa ja porautuu valtameren alle ja alkaa pumpata ylös valtavia määriä näemmä luonnon luomaa täysmaitoa. Valmistaudu vauhdikkaaseen sukellusveneseikkailuun ja suojele kissanpentuja mekaanisten meriolioiden hyökkäyksiltä. Dreadnought-pelitilassa pääset Marikattien haudan syvyyksiin. Siellä tehtäväsi on lentää valtavien, monen ruudun kokoisten vihollisalusten yli ja tuhota ne samalla, kun pelastat vangittuja kissanpentuja. Pelaa yhdessä tai yksin, sillä maidon pitää virrata!