Apocalipsis: The Tree of the Knowledge of Good and Evil
Apocalipsis-pelissä pelaat Harrynä, jolle hänen rakkaansa menetys merkitsi hänen maailmansa loppua. Nyt hänen on uskallettava outoihin, epäystävällisiin maihin, joissa kummittelee saadakseen hänet takaisin. Matkallaan hän tapaa fantastisia olentoja suoraan 1400- ja 1500-luvun taiteilijoiden kuten Hans Holbeinin tai Albrecht Dürerin visioista. Apocalipsisissa menneisyyden staattiset puupiirrokset alkavat elää omaa elämäänsä ja muodostavat kokonaan uuden maailman, joka on saanut innoituksensa Ilmestyskirjasta ja Danse Macabren estetiikasta - maailma, joka on täynnä pelkoa, kuolemaa ja sairauksia. Näissä synkissä maissa on kuitenkin vielä tilaa todelliselle rakkaudelle... Apocalipsis on myös black metal -menestysbändin Behemothin ensiesiintyminen videopelien maailmassa. Behemothin musiikin, joka piilee pelissä ja Nergalin kerronnan takia (yhtyeen pahaenteinen johtaja), se on yksi helvetin kokemus!