Osta kymmenen Exotic Shardia* Exotic Shardit ovat pelinsisäistä valuuttaa, jolla hankitaan mukautuksia Apex Artifacteihin ja valikoituihin Mythic Melee -aseisiin. Niillä voi myös hankkia esineitä Exotic Shopista. *Vaatii Apex Legends -pelin (saatavilla erikseen) ja kaikki pelipäivitykset. Exotic Shardit eivät ole saatavilla Belgiassa.