A.O.T. Wings of Freedom
Kansainvälistä suosiota niittänyt anime-sarja "Attack on Titan" on raivannut tiensä Xbox One-järjestelmälle! Taistelut raivoavat ihmisiä syövien Titan-olentojen sekä Erenin ja hänen toveriensa välillä. Heittäydy mukaan animen maailmaan ja ohjaa tarinan kulkua. Koe nyt anime-sarjan jännittävä tarina ja siihen lisätyt uudet juonenkäänteet!