Animoitu aseolemuspakkaus
Tämä kokoelma sisältää alennushintaan kaikki ostettavissa olevat animoidut Gears of War: Judgment -aseolemukset! Se ei sisällä VIP Season Passin rajoitettuja olemuksia.