Animal Doctor
Toteuta haaveesi Animal Doctor -pelissä! Haluaisitko omistautua eläinten hoitamiselle? Animal Doctor -pelissä pääset tutustumaan koko joukkoon eläimiä ja lemmikkejä. Kun harjoittelet eläinlääkärin klinikalla, potilaaksesi saapuu niin pieniä kuin suuriakin eläimiä! Tehtäväsi on hoitaa ja parantaa ihania lemmikkejä, kotieläimiä ja hyötyeläimiä.