American All-Stars Car Pack
Laajenna autotalliasi kolmella amerikkalaisella ikonilla! Grand Duke: Kuningas on palannut! Tämä romuralliklassikko on kestävä ja kovaa iskevä, se selviytyy hulluimmistakin kisoista! Wildking: Aito amerikkalainen ikoni, josta löytyy runsaasti muskeleita ja yllättävän paljon ketteryyttä. Little Thrasher: Erotu massasta tällä vahvalla kuormurilla, jossa on ytyä. Tämä sisältöpaketti kuuluu myös Season Passiin.