Ambulance Life - Official Siren Pack
Tämä paketti sisältää 6 uuta ambulanssisireeniä. Kiidä pitkin San Pelícanon katuja Ranskan, Saksan, Espanjan, Englannin, Kanadan tai Yhdysvaltojen ambulanssien inspiroimat sireenit ulvoen.