Alpha Pack
NERF Legends heittää sinut futuristisiin scifi-maisemiin, joissa kohtaat laumoittain robottivihollisia ja voimakkaita pomoja. Käytettävissäsi on tehokas arsenaali NERF Blaster -aseita, jotka perustuvat ikonisiin oikean maailman vastineisiin. Pane kampoihin vavisuttaville vihollisille ja suorita lennokkaita taidonnäytteitä ainutlaatuisissa ja immersiivisissä maisemissa. Lisäksi Digital Deluxe -version mukana tulee Alpha Pack, joka lisää sisältöä, jota ei tule peruspelin mukana!