All You Can Eat Add-on Pack
Nyt alkoi lisäosien ale! Paketti sisältää neljä kenttää (Big Eater, Mountain, Championship III ja Highway II), kolme teemaa (Dig Dug, Rally-X ja Pac is Back) ja kaksi taustamusiikkiraitaa (Pac Steps ja Re-Entrance). Lisäosat ovat ostettavissa myös erikseen.