All Terrain Vehicle
Buggy on nopea, pienikokoinen ja enimmäkseen panssaroimaton hiekkamaastoon suunniteltu ajoneuvo. Tutustu nelivedon käsittelyyn varmasti haastavassa maastossa ja liiku nopeasti kaikenlaisissa tieoloissa. Buggy-ajoneuvon voi valita Main Menu (Päävalikko) -valikon kohdasta Settings (Asetukset).