Aliens: Fireteam Eliten Ultimate Edition on pakkohankinta jokaiselle tulevalle mariinille. Päivittämällä Standard Editionista saat peruspelin lisäksi Pathogen-lisäosan, joka sisältää muun muassa uuden kampanjan ja uusia aseita! Ultimate Edition sisältää myös kosmeettisen Endeavor-passin kosmeettisen ladattavan sisällön sekä Endeavor Veteran -paketin. PATHOGEN-LISÄOSA Salaperäinen patogeeni tekee tuhojaan planeetta LV-895:llä, eivätkä edes xenomorphit ole suojassa sen vaikutuksilta. Endeavorin miehistön on matkattava kartoittamattomille maille ja kohdata uusia, pelottavia vihollisia, mikäli he haluavat selvittää salaperäisen uhkan alkuperän. Lähde muiden sotilaiden kanssa upouuteen kampanjaan, joka vie sinut patogeenipesän ytimeen. Sinun on pysäytettävä patogeeni uusien aseiden ja etujen avulla. ENDEAVOR-PASSI Elä Alien-unelmaasi ja muokkaa mariinistasi sellainen kuin haluat. Valitse Weyland-Yutanin parhaista panssareista! Tai ehkäpä kaipaat pientä vaihtelua. Mikset kokeilisi avaruusrahtikuskin elämää ja näyttäisi kaikille, että myös arjen ahertajalla on mahdollisuudet selviytyä xenomorpheista? Endeavor-passiin sisältyy neljä ladattavaa sisältöpakettia, joissa on yhteensä yli 80 kosmeettista esineitä, jotka sopivat varmasti joka makuun. ENDEAVOR VETERAN -PAKETTI Pue yllesi 12 klassista kosmeettista esinettä, jotka ovat ammentaneet inspiraationsa kaikkien rakastamasta Aliens-universumista. Tämä saa jopa kaikkein kovimmat mariinit haikailemaan vanhoja hyviä aikoja.