Alien: Isolation Last Survivor -lisäsisältö
Ellen Ripleynä sinun on suoritettava viimeinen tehtävä loppuun Nostromo-aluksella. Muut miehistön jäsenet ovat kuolleet. Epätoivoisessa selviytymiskamppailussa sinun on asetettava alus itsetuhotilaan ja yritettävä päästä pakosukkulaan. Alien: Isolation on silmistä kuvattu selviytymiskauhupeli, joka onnistuu vangitsemaan Ridley Scottin klassikkoelokuvan herättämän pelon ja jännityksen. Pelaajat löytävät itsensä jatkuvan pelon ja hengenvaaran keskeltä arvaamattoman ja armottoman Xenomorphin vaaniessa ja tappaessa varjoissa. Aseettomana ja huonosti varautuneena sinun täytyy etsiä resursseja, improvisoida ja käyttää älyäsi, ei ainoastaan onnistuaksesi tehtävässäsi, mutta yksinkertaisesti säilyäksesi hengissä.