Albedo: Eyes From Outer Space
60-luvun pulp scifi -elokuvista innoituksensa saanut Albedo: Eyes From Outer Space on ensimmäisen persoonan seikkailupeli. Työskentelet yövartijana osittain hylätyssä, salaisessa tutkimuslaitoksessa ja menetät tajuntasi lähellä tapahtuvan räjähdyksen vuoksi. Herätessäsi rakennuskompleksin kellarissa katsot ylöspäin ja näet katossa ammottavan aukon. Tuhoutuneesta rakennuksesta pakeneminen on vasta alkua hankaluuksille. Aloittaessasi tukikohdan tutkimisen kohtaat outoja ja kummallisia organismeja. Johtuuko tämä kaikki jonkinlaisen biologisen kokeen epäonnistumisesta? Joudut taistelemaan hengestäsi ratkoessasi tulevia mysteerejä ja ongelmia.