Aja kilpaa Ryanin kanssa: seikkailuratapaketti
Tätä automatkaa perheen pienimmät eivät tule unohtamaan – he voivat kotoa poistumatta ajaa kilpaa kahdella tunnetulla yhdysvaltalaisradalla ja nähdä samalla New Yorkin nähtävyydet ja Redwoodin. Tämä Aja kilpaa Ryanin kanssa -peruspelin laajennuspaketti tuo peliin hauskoja lisätunteja, joiden aikana 1–4 pelaaja voivat hurjastella YouTube-sensaatio Ryanin värikkäässä maailmassa!