Aja kilpaa Ryanin kanssa – roadtrip-luksusversio
Pelaa Ryanina ja laajennettuna kaverikaartina, sillä mukana on 12 uutta USA-aiheista kuljettajaa, mukaan lukien American Titan, Kansas Gus, New York Lexa ja muita. Liity heidän mukanaan avoimelle tielle amerikkalaista rekkakiertuetta varten 4 uudella radalla, jotka ovat yhtä jännittäviä ja värikkäitä kuin lapsen mielikuvitus. Aja historiallisella Route 66:lla, todista olevasti jäämaan viilein kuski, palaa luontoon metsässä ja kiidä liikenteen halki kaupungissa. Oletko jälleen ensimmäinen, joka ylittää maaliviivan? Luksusversio sisältää alkuperäisen Aja kilpaa Ryanin kanssa -pelin vauhdikkaan toiminnan. Aja mestaruudesta uratilassa tai selätä kaverisi 2–4 pelaajan jaetun ruudun kisoissa. Voit myös ohittaa muut Ryanin yllätysmunista saatavilla yllätysesineillä, kuten hampurilaishaarniskoilla, tahmalimalla, ansamunilla ja monella muulla. Pienempiä pelaajia auttavat helpot ohjaimet, valinnainen automaattikiihdytys ja opetusohjelma, joten peli on täydellinen joululahja kaikenikäisille pelaajille!