Air Guitar Warrior Kinectille
Air Guitar Warriorissa on sivuttain liikkuvaa räiskintää, musiikkipeliä ja roimasti rock-asennetta - ja sinä ohjaat musiikkia! Sisältää 19 peliä varten sävellettyä kappaletta, tekijöinä Mr. Fastringer / Mika Tyyskä ja Samppa Siurala. Ammu ilmakitaralla luoteja, lasereita ja ukkosta! Ratsasta dinosauruksella, laserhailla ja rakettikrokotiililla! Murskaa viikinkejä, alieneita, demoneja ja lentäviä kalloja! Löydä legendaarinen kitaramiekka ja nouse kunniapaikalle rock-jumalten temppeliin!