Ainutlaatuinen bonustarvikepudotus
Tämä ainutlaatuinen bonustarvikepudotus auttaa sinua pääsemään etulyöntiasemaan taistelukentällä! Sisältää kultaa, tarvikkeita ja yksiköitä!