Agents of Mayhem - Lazarus Agent Pack
Entistä pidemmälle kehittynyttä taistelua. Kokeellinen seerumi muutti Lazaruksen tappavaksi yhdistelmäksi naista ja konetta. Hän edustaa evoluution huipentumaa ja on valmis haastamaan jokaisen (tai minkä tahansa), joka väittää muuta. Saatavana 30 päivää julkaisun jälkeen.