Age of Wonders 4: Expansion Pass 1
Age of Wonders 4: Expansion Pass 1 sisältää seuraavan sisällön: Archmage Attire Magehavenin velhot pukeutuvat suurelle persoonalleen ja kunnianhimolleen sopivaan tyylikkääseen asuun. Asupaketti avaa uuden vaatekerran, jota voi käyttää kokonaisuutena tai yhdistellä muiden vaatteiden kanssa. Expansion Pass 1-laajennuskortin ostamalla asupaketin saa heti käyttöönsä. Age of Wonders 4: Dragon Dawn (julkaisu 20.6.2023) Valjasta muinaisten lohikäärmeruhtinaiden voima Age of Wonders 4: Dragon Dawn -sisältöpaketilla. Luo liskoalamaisten asuttamia keisarikuntia lohikäärmevaltaistuimeltasi käsin ja kehitä kansastasi lohikäärmehybridejä lohikäärmeloitsuilla. Sisältää uuden lohikäärmehallitsijatyypin, liskomuodon ja uusia loitsukirjoja. Age of Wonders 4: Empires & Ashes (julkaisu 7.11.2023) Kuolevaisten valtakunnat nousevat uudelleen Velhokuninkaiden aiheuttaman tuhon jälkeen. Age of Wonders 4: Empires and Ashes -laajennuksessa pelaajat voivat taian ja teräksen yhdistämällä hallita tuhoisia sotakoneita ja ajaa godirit takaisin Astraalimereen. Sisältää uuden kulttuurin, loitsukirjan, imperiumin rakennusvaihtoehtoja ja tarinamaailman. Age of Wonders 4: Primal Fury (julkaisu 27.2.2024) Kanavoi luonnon henkiä Age of Wonders 4: Primal Fury -sisältöpaketilla. Luo rotuja uusien petomuotojen ja alkukantaisen kulttuurin avulla. Uudet loitsukirjat ammentavat luonnon ja keijumaailmojen salaisia voimia. Ympäristöihisi ilmestyy uusia villieläimiä, otuksia ja runsaasti resursseja. Age of Wonders 4: Eldritch Realms (julkaisu 18.6.2024) Age of Wonders 4: Eldritch Realms -laajennus avaa portteja maailmoihin, jotka ovat täynnä salaperäisiä ihmeitä ja sanoinkuvaamattomia kauhuja. Uudet voimat uhkaavat Magehavenin godirien valtaa. Uusi tarinasisältö, erikoiset hirviöt, uudet rotumuodot, taikamaailmat ja sijainnit tuovat peliin uuden ulottuvuuden.