Age of Wonders 4: Archmage Attire
Magehavenin velhot pukeutuvat suurelle persoonalleen ja kunnianhimolleen sopivaan tyylikkääseen asuun. Asupaketti avaa uuden vaatekerran, jota voi käyttää kokonaisuutena tai yhdistellä muiden vaatteiden kanssa.