Age of Water
Ryhdy merikapteeniksi lopun aikojen merillä ja lähde seikkailemaan valtavassa, avoimessa maailmassa. Purjehdi läpi myrskyjen, taistele ja käy kauppaa, kaappaa muiden veneitä tai rakenna omia, louhi luonnonvaroja meren pohjasta ja paljasta Age of Water -maailman salaisuudet. Maailmanlopun jälkeinen vetinen maailma Meri tuhosi aikoinaan suuren sivilisaation, mutta ihmiset selvisivät tuhosta ja sopeutuivat. He rakensivat asumuksia korkeiden rakennusten katoille ja muiden rakennelmien huipuille. Nyt ihmiset matkustavat valtameren yli pienillä veneillä ja valtavilla taistelualuksilla. Meri tarjoaa kaiken heidän tarvitsemansa, mukaan lukien merenpohjan louhittavat luonnonvarat. Silti unelma kiinteästä maasta jalkojen alla elää yhä. Aidosti avoin pelimaailma Tutki maailmaa omaan tahtiisi, löydä uusia asutuskeskuksia ja tapaa niiden asukkaita. Suorita tehtäviä, etsi ja louhi arvokkaita luonnonvaroja meren pohjasta, ansaitse rahaa kaupankäynnillä tai myy saamiasi esineitä – ja rakenna oma tukikohtasi, kun olet oppinut pelimaailman säännöt. Satoja erilaisia aluksia Rakenna omia aluksia tai muokkaa jo aiemmin rakennettuja veneitä. Pelaajilla on käytössään kymmeniä runkoja ja satoja osia: niistä he voivat koota mitä tahansa pienestä veneestä aina 30-metriseen järeään alukseen, johon he voivat sitten asentaa varusteita, panssareita ja aseita. Myös hyvän miehistön värvääminen on tärkeää, jotta aluksella on väkeä hoitamassa aseita ja muita tehtäviä. Kovia meritaisteluja Merirosvot odottavat aina merellä, ja joissakin tapauksissa aggressiivisemmat pelaajat alkavat jopa jahdata sinua. Muista siis asentaa kannellesi tarpeeksi aseita. Voit tuhota vihollisaluksen tai kaapata sen taistelussa ja ottaa sen haltuusi. Seikkailujen aikana saatat kenties myös vallata vihollisen linnoituksia ja puolustaa liittolaisten asutuksia! Ikioma laivastotukikohta Tämä turvapaikka on suojattu vankasti vihollisilta, ja sen avulla pelaaja voi järjestellä kaikkien tarvitsemiensa tavaroiden valmistuksen: tukikohtaan voi rakentaa tehtaita, joissa tuotetaan laitteita, aseita, alusten runkoja sekä tarvittavia resursseja. Joustava tasapaino PvE:n ja PvP:n välillä Aluksi vastaasi tulee vain pelin ohjaamia vastustajia, mutta taitojesi ja varusteidesi kehittyessä voit myöhemmin myös haastaa muita pelaajia. Ole aina varuillasi: jos tehtäväsi on kuljettaa laittomia tavaroita, muut pelaajat saattavat hyvinkin ryhtyä jahtaamaan salakuljettajia. Age of Waterissa kaikki saavat itse päättää, keitä ovat – sinä itse valitset, oletko rauhanomainen matkaaja vai verenhimoinen merirosvo.