Age of Water - Silver Edition Pack
Sisältää pelivaluuttaa (1 000 korkkia ja 100 000 medaljonkia). Korkeilla voit ostaa pelin resursseja eri myyjiltä, korjata alustasi ja edetä pelissä nopeammin. Medaljongeilla taas voi hankkia erilaisia koristeita. Huom. Pelivaluuttaa ei voi hankkia mikromaksujen avulla. Kumpaakin pelivaluuttaa voi ansaita vain pelaamalla peliä. Barracuda-joukkueen neljä tavallista perusvenettä korvataan parannelluilla veneillä. – 1 000 korkkia – 100 000 medaljonkia (pelin perusversion 20 000 medaljongin lisäksi) – Aloita peli ”Pirate Boat” -aluksella (”Rubber Boat” -veneen sijaan) – Parempi ”Dory”-vene annetaan pelin prologissa, kun olet suorittanut ”New Boat” -tehtävän – Isompi ja vankempi vene (”Skadi Boat” tai ”Sofiya Longboat”) annetaan, kun laivanrakentajan ”We Need a Bigger Boat” -tehtävä on suoritettu (”Njord Boat”- tai ”Sonja Longboat” veneen sijaan). Huom! Lisäveneet (”Dory”, ”Skadi Boat” ja ”Sofiya Longboat”) voi rakentaa tukikohdassa.