Age of Mythology: Retold - New Gods Pack: Freyr
Tervetuloa Freyr-jumalapakettiin, Age of Mythology: Retoldin uuteen laajennukseen. Haasta ystäväsi uudella pääjumalalla Freyrillä ja kolmella uudella vähäisellä jumalalla, Ullrilla, Ægirilla ja Vidarilla. Hyppää taisteluun heidän uusilla jumalvoimilla, myyttiyksiköillä ja teknologioilla! Taistele tiesi halki jäisen Pohjoisen ainutlaatuisessa myyttisessä taisteluskenaariossa ja murskaa vastustajasi uusien jumaliesi raivolla! 4 uutta jumalaa Freyr – Skandinaavien hedelmällisyyden ja kuninkuuden pääjumala Freyr keskittyy aggressiivisuuden sijaan puolustukseen ja teknologiseen kehitykseen. Freyrin jumalvoima on Gullinbursti, joka kutsuu väliaikaisesti Freyrin maagisen ja jättiläismäisen kultakarjun puolustamaan keskusrakennusta. Ullr – Klassisen aikakauden skandinaavinen lupausten ja jousiammunnan jumala Ullr parantaa puolustustasi ja pitkäntalon yksiköitäsi. Ullrin jumalvoima Asgårdin linnake antaa sinun pystyttää voimakkaan mäkilinnakkeen kaltaisen linnoituksen yhtä aikakautta tavallista aikaisemmin. Hänen myyttiyksikkönsä on epäkuollut jousimies Draugr, jonka nuolet läpäisevät useita kohteita. Ægir – Sankareiden aikakauden skandinaavinen meren ja myrskyjen jumala Ægir tehostaa myyttiyksiköitäsi ja piiritysaseitasi. Ægirin jumalvoima Myrsky paiskaa piinaavan raekuuron, joka vahingoittaa ja hidastaa vihollisyksiköitä toden teolla. Hänen myyttiyksikkönsä on kivijättiläinen, peruskallion liikkuva personifikaatio, joka murskaa ja jopa ahmii rakennuksia. Vidar – Myyttien aikakauden skandinaavinen koston ja sitkeyden jumala Vidar suosii ihmissotilaitasi ja sankareitasi. Vidarin jumalvoima Tulimeri päästää valloilleen tulisen liekin, joka polttaa kaiken tielleen osuvan tuhkaksi. Hänen myyttiyksikkönsä on Fafnir, skandinaavisen taruston pahamaineinen siivetön lohikäärme, joka kapaloi viholliset liekkeihin ja myrkyllisiin höyryihin. 1 uusi, täysin ääninäytelty myyttinen taistelu Reginleifin kutsu – Kun hänen suunnitelmansa Egyptissä epäonnistuvat, Gargarensis matkustaa pohjoiseen ja kokoaa jättiläisklaanit hyökkäämään Alfheimin skandinaavien kimppuun. Saarretut skandinaavit ryhtyvät viimeiseen taistoon ja valmistautuvat kuolemaan urhoollisesti, kun valkyria Reginleif saapuu yhtäkkiä johtamaan puolustusta. Inspiroiko hän nämä sisukkaat ihmiset epätodennäköiseen voittoon, vai kaatuuko Freyrin valtakunta jään ja liekkien tuhoon? Tässä tehtävässä palvot jumala Freyriä.