Age of Mythology: Legacy Deity Portraits Pack
Tämä muotokuvapaketti vie alkuperäisen pelin taiteesta pitäneet fanit nostalgiselle matkalle pelaamisen kulta-aikaan. Koe uudelleen pelaamisen loistoajat tällä erikoispaketilla, jolla voi ottaa käyttöön ikoniset jumalten muotokuvat klassisesta pelistä, joka lumosi pelaajat ympäri maailmaa.