Age of Empires IV: Anniversary Edition
Palkittu ja myyvä strategiapelisarja jatkaa juhlimista Age of Empires IV: Anniversary Editionilla, joka vie sinut keskelle kaikkein eeppisempiä historiallisia taisteluita, jotka muokkasivat maailmaa. Age of Empires IV: Anniversary Edition sisältää sekä tuttuja että innovatiivisia, uusia tapoja laajentaa imperiumiasi valtavissa maisemissa upealla 4K-visuaalisella tarkkuudella, ja se tuo kehittyneen reaaliaikaisen strategiapelin seuraavalle tasolle tässä juhlallisessa uudessa versiossa. Peli sisältää paljon ilmaista uutta sisältöä, kuten upouusia sivilisaatioita, uusia karttoja, pelin sisäisiä lisäpäivityksiä ja kieliä, ja uusia hallintoja, haasteita, härnäyksiä ja huijauksia – kaikki hämmästyttävän edullisesti paketissa, joka sisältää enemmän historiaa kuin koskaan aiemmin! Kaksi uutta sivilisaatiota, 8 uutta karttaa - Johda Länsi-Afrikan mahtavia malilaisia yhtenä kaikkien aikojen rikkaimmista kauppamaista. Keskity vahvaan talouteen kaivostoiminnassa ja kultaan sijoittamisessa. Tai kokoa yksi historian pisimpään kestäneistä imperiumeista osmanien sivilisaationa. Apunasi ovat imperiumin hyvin koulutetut sotilaat. Käytettävissäsi ovat voimakkaimmat saatavilla olevat ruutiaseet - suuret bombardit - mahtavat tykit, jotka voivat kaataa kaikki tielläsi seisovat vastustajat. Mukauta peliäsi modeilla (beta) – Määritä oma kurssisi tehokkailla luovilla työkaluilla Mod Editorin uusimmassa beetaversiossa. Luo omia kahakka- ja moninpelikarttojasi, luo ainutlaatuisia tehtäväskenaarioita, luo dataan perustuvia virityspaketteja ja visioi uusia pelitiloja Age of Empires IV:lle. Paluu historiaan - Menneisyys on alkusoittoa, kun olet uppoutunut rikkaaseen historialliseen ympäristöön, jossa on 10 erilaista sivilisaatiota ympäri maailmaa englantilaisista kiinalaisiin Delhin sulttaanikuntaan pyrkii voittoon. Rakenna kaupunkeja, hallitse resursseja ja johda joukkosi taistelemaan maalla ja merellä 4 erillisessä kampanjassa, joissa on 35 tehtävää, jotka kattavat 500 vuotta historiaa pimeältä keskiajalta renessanssiin. Kaikkien pelaajien aikakausi – Age of Empires IV:n tutoriaalijärjestelmä on kutsuva kokemus uusille pelaajille. Se opettaa reaaliaikaisen strategian ytimen. Houkutteleva kokemus jatkuu kampanjatarinalla, joka on suunniteltu antamaan ensikertalaisille kokemuksen helposta asennuksesta ja menestyksen saavuttamisesta, mutta se haastaa myös veteraanipelaajia uudella pelimekaniikalla, kehittyneillä strategioilla ja taistelutekniikoilla. Haasta maailma – Hyppää verkkoon ja kilpaile, tee yhteistyötä tai seuraa peliä jopa 7 ystäväsi kanssa PVP- ja PVE-moninpelitiloissa, jotka sisältävät rankattuja kausia ja paljon muuta! Valitse polkusi suuruuteen historiallisten henkilöiden kanssa - Elä mukana Joan of Arcin seikkailuissa hänen pyrkiessään voittamaan englantilaiset. Komenna mahtavia mongolijoukkoja Tšingis-kaanina hänen valloituksessaan Aasian halki. Valinta on sinun – ja jokainen tekemäsi päätös määrittää historian kulun.