Age of Empires III: Definitive Edition - Mexico Civilization
Meksiko saapuu tämän sisällön myötä ensimmäistä kertaa pelattavaksi sivilisaatioksi Age of Empires III: Definitive Editioniin. Meksikon sivilisaatio tarjoaa laajan kattauksen uutta sisältöä, mukaan lukien: kaksi uutta Exploreria, ainutlaatuisen vallankumousmekaniikan, kahdeksan yksikköä, kaksi rakennusta, uuden kotikaupungin ja Meksikolle ainutlaatuiset toimituskortit. Mukana tulee myös upouusi historiallinen Grito de Dolores -taistelu. Sen lisäksi Meksikon aikakausimekaniikka sallii sivilisaation edistämisen eri valtioista valitsemalla, mikä tarjoaa jokaiseen pelityyliin mukautuvia erityisiä toimituskortteja ja bonuksia. Historiallinen Grito de Dolores -taistelu – Katkeruus kasvoi Meksikon maalaisväestön keskuudessa, kun Bourbon-uudistukset lisäsivät espanjalaiseliitin valtaa vähentäen sitä kirkolta. Kun uutiset Napoleon Bonaparten Espanjan valloituksesta saavuttivat Amerikat, katolilaisen papin sanat sytyttivät vallankumouksen kipinän. BONUS: Sekä Meksikon että Yhdysvaltain sivilisaation omistaminen avaa peliin historiallisen The Battle of Queenston Heights -taistelun.