Agatha Christie - The ABC Murders (Xbox Series)
ABC-murhat on seikkailu- ja tutkimuspeli joka perustuu Agatha Christien klassikkoromaaniin. Pelaaja asettuu kuuluisan Hercule Poirot’n rooliin tässä 3. Persoonan näkökulmasta kuvatussa seikkailupelissä, joka on täynnä mysteerejä. Jälleen kerran yksityisetsivä huomaa joutuneensa vastakkain arvoituksellisen vastustajan kanssa, joka tunnetaan nimellä 'ABC'. Ymmärryksesi ei koskaan ole joutunut näin ahtaalle! Joudut tutkimaan useita rikospaikkoja, useissa eri kaupungeissa Iso-Britannian kauniissa maisemissa. Älä jätä yhtään kiveä kääntämättä ristikuulustellessasi silminnäkijöitä ja ratkaistessasi kuolemanvaarallisia arvoituksia! Havainnoi, kyseenalaista ja tutki kaikki mahdolliset vaihtoehdot, tehdäksesi fiksuimmat johtopäätökset ja saadaksesi selville murhaajan suunnitelmat!