AEW:n entinen naisten maailmanmestari ja englantilainen painijalegenda Jamie Hayter on nyt osa AEW: Fight Forever -hahmokaartia! Hayter's Gunna Game -lisäsisältö sisältää myös viisi erinomaista uutta musiikkikappaletta! Tämä sisältö on osa Season Pass 3 -kausikorttia, joka sisältää seuraavat: kolme lisäpainijaa, uusi päivä- ja iltarantakenttä, 33 uutta liikettä, 42 uutta ulkoasua ja asuvaihtoehtoja sekä 11 uutta musiikkikappaletta.