Arvostamme uskollisia Fight Forever -fanejamme. Kiitoksena tästä lisäämme peliin viisi uutta musiikkikappaletta ja 10 uutta asuvaihtoehtoa! Tämä sisältö on osa Season Pass 3 -kausikorttia, joka sisältää seuraavat: kolme lisäpainijaa, uusi päivä- ja iltarantakenttä, 33 uutta liikettä, 42 uutta ulkoasua ja asuvaihtoehtoja sekä 11 uutta musiikkikappaletta.