Aero The Acro-Bat 2
Pysäytettyään Edgar Ektorin hullun huvittelumaailman tuhoamissuunnitelman Aero päättää tutkia pysäyttämänsä raivopään kauhujen museota. Aero löytää museosta oudon leijuvan taikurin laatikon. Kun hän astuu laatikon sisälle tutkimaan sitä, Aero siirtyy yhtäkkiä salaperäiseen paikkaan. Lisäksi Aero ei tiedä, että Edgar on pelastunut kätyrinsä Zeron ansiosta ja on pyytänyt Zeroa panemaan suunnitelma B:n täytäntöön. Mikä tämä salaperäinen suunnitelma mahtaa olla? Aeron on päästävä pois yllättäen löytämästään salaperäisestä paikasta, jotta hän saa tehtyä Edgar Ektorin uuden suunnitelman tyhjäksi! Ominaisuuksia: * 8 pelattavaa aluetta, joissa kussakin on 3 kenttää, myös huvittelulaitteita sisältäviä kenttiä. * Monenmoisia vaarallisia esteitä ja outoja vihollisia väisteltäväksi Aeron akrobaattisilla kyvyillä. * Sekä englannin- että japaninkielinen versio pelattavana. * Taaksekelaus/turbo-toiminto: toista liikkeitäsi, kunnes saat ne tehtyä täydellisesti, tai nopeuta liikkumista. * Tilatallennustoiminto: voit tallentaa pelin koska tahansa ja jatkaa myöhemmin tarkalleen siitä, mihin jäit. * Kuvasuodattimia: pelin ulkoasua voi muokata lukuisilla suodattimilla (retrotyyliseksi, mustavalkoiseksi jne.). * Galleria: ihasteltavana on kuvia alkuperäisestä pelistä sekä pelin julisteista, pakkauksista jne. * Cheat-toiminto: useita peliä helpottavia huijauksia (kuten rajaton energia, rajattomat elämät ja haavoittumattomuus) aktivoitavana.