AER - Memories of Old
Entisaikojen jumalat ovat painuneet unholaan maailman särkeneiden tapahtumien jälkeen. Jäljellä on vain taivaalla kelluvia yksittäisiä saaria. Nyt loputtomia taivaita, värikkäitä saaria ja muinaisia raunioita täynnä oleva mystinen maailma on vaarassa ajautua pimeyteen. Olet yksi viimeisistä muodonmuuttajista, ja sinut lähetetään pyhiinvaellusmatkalle Jumalten maille. Selvitä salaisuudet, joiden avulla itse todellisuus voidaan pelastaa.