Aeon Must Die! - Wrathful King Set
Tee itsestäsi järkähtämätön kuningas Wrathful King -setillä! Toisella aikakaudella Aeon sulautui voimakkaan ja kauhistuttavan usean galaksin suojelijan kanssa. Sulautuminen muutti hänen ulkomuotonsa muinaiseksi soturiksi, jonka raivo roihuaa järkähtämättömän panssarin suojaamana. Hanki tämä setti, niin avaat kyvyn muokata Aeonin ja pyörän ulkoasua pelissä.